søndag 8. mars 2009

Nytt kort - ny stil

Dette er en ny stil fra min side. Jeg fant utrolig mange fine ark i bruntoner sist jeg var innom Happy Hobby på Gjøvik. Faktisk så kom jeg ut igjen med en bunke med ark. Svigerforeldrene mine skal i 75 års dag og jeg fikk oppdraget med å lage kort. Flott! tenkte jeg. Så for meg et skikkelig humoristisk kort med et bilde jeg hadde funnet på nettet. Men den gang ei. Det likte ikke svigers. Da var det bare å jakte på nytt bilde...... Kort til de mannfolk er så forbaska vanskelig å lage......... Da ble dette resultatet. Håper de blir fornøyde med dette, viss ikke får de kjøpe et :-).Jeg har brukt Bazzil ark i to bruntoner og ark fra Paperloft og grapich 45. Har nok forelska meg litt i de arkene, ja. Roser fra Mulberry og ellers charms. Tallet er cuttlebug. Har svertet alle kantene.
Nærbilde av fotoet. Det er Gene Kelly.
Slik ble det inni. Har laget en tag der det står: "Du er ikke gammel - du ble bare født for tidlig"
Baksiden av kortet. Har tatt igjen fargen og pynten fra forsiden.


2 kommentarer:

Papirdilla sa...

Kjempefint kort, Liv Hilde. Liker de ikke detta, kan de ha det så godt,he,he.. Du har pynta det så fint. Stilskifte er moro iblant, det.
Hanne:)

Debbie sa...

Gorgeous cards,Thanks for playing along with ASFOS this week, Hugs Debbie x