onsdag 4. mars 2009

Whiff of joy og StampARTIc utfordring

Jeg har som regel laget kort bare når det var bursdager på gang, eller noen skulle hatt et kort. Denne gangen har jeg laget et bare for morro skyld, og samtidig tenkte jeg at jeg skulle prøve meg i utfordringhttp://stampartic.blogspot.com/2009/03/sketch-challenge-3-sponsored-by.htmlen til StampARTIc . Har blitt veldig glad i Whiff of joy stemplene.

Bildet av stempelet malt med Distress ink.
Kortet er pyntet med prima roser og pynt fra panduro

4 kommentarer:

Bente sa...

Nydelig kort! Så flink du er med fargeleggingen!

Papirdilla sa...

Kjempenydelig kort! Flott fargelagt. Lykke til med utfordringen.:)

Camilla sa...

Så lekkert dekortert da!:) Flott kort!
Takk for at du deltar.
Klem, Camilla.

Kjellaug sa...

Så delikat ett kort du har laga. Nydelige farger og søtt stempel.